Saturday 8 February 2014

Announcement on February 8 , 2014

Assalamualaikum .

tetiba terasa rindu dekat blog aku . haa punya lama tak lamanya tuan tanah tak menjenguk tanah nya ini. hee :D . Maaflah sayang, busy sikit . *tak habis2 alasan busy kan* eh! ok2 , jujur ni, malas nak on laptop la~ :) ni pon update blog sambil buat assignment Finance. 2 in 1 .

Actually i just want to announce to all of you about my new "Tudung".




Insha Allah . Dengan izin ALLAH SWT . Saya akan produce kan tudung yang cover your chest . Jenis material nya tu, saya tak berapa pasti . Nanti saya check lagi sekali ye. Tapi yang pastinya saya as a producer dah try dulu pakai tudung jenis material tu and terbukti sangat sedap dipakai and selesa serta tak jarang.




*Maaf sebab saya tak sempat take picture untuk tunjuk kat korang semua . tak pe , ny just sy memperkenalkan dulu jenis tudung tu . Nanti bila dh saya sedia nak ambik order nanti sy akan tunjuk sekali dengan gambar ye . *

ok sampai sini dulu. terus keep in touch with me ok :)

TaTa ~ Wassalam.



No comments: