Thursday 22 March 2012

A.M.

4.19 AM
you make me dance ,,bringg me up,, bring me down,,lalala lalala.. MR.SEXOBEAT ...
haha,,dah pagi upenyerr..Mia punya alarm dah bunyi punn,,huhu.. xleh titow la weyh,,,,makk!! tulun2!!!! sok dah la ada paper exam,,,WARGHHHH!! :O ..tensiyonn aih,,, haa~ sembag pasai paper la kan,,,aku skunk tgh FINAL EXAM nyhh,,fuhh! ketaq gak arr,,takot kna rapid ja,,eh2!! REPEAT ja,,uish XMO3!!


YA ALLAH TOLONG LAH KAMI YA ALLAH..PERMUDAHKAN URUSAN KAMI DI DUNIA INI YA ALLAH.. ENGKAU BERILAH KECEMERLANGAN KEPADA KAMI HAMBA2MU INI YA ALLAH.. BERIKANLAH JUA CAHAYA NURMU AGAR DAPAT MEMBANTU KAMI MELALUI LIKU2 KEHIDUPAN INI  DAN JAUHKAN LAH KAMI DARI KENA REPEAT UNTUK SEM DEPAN YA ALLAH,,AMIN YA RABBAL ALAMIN~ :))
..................................................................................................................................................................
hi:)) ..insya ALLAH,, hihi,,mmm,,esok aku dah ambek paper yg ke 4 dah,, 2nd last pper ..n last paper aku ary ahad ny 25.3.2012 hek3!!! pas 2,,HOOREYHHH!! merdeka la,,aku,, hahaha XD ..


1st paper aku 12.3.2012 >BEL120< perhh bel weyh bel,,,u know bel??? not bella,,but subject english kot,, hmmm haprak la jawabnya,,aku bukan owg puteh,,adoi,,BY THE WAY,,cewah2 speaking taw,,hihi,,aku jawab yg semampu mampu aku la,,because i dont want 2 (hampakan) my parents hope.. hihi, tunggang langgang ENGLISH EDUCATION aku 

 Then,2nd paper is CTU101 sehari after paper BEL >13.3.2012< haa ny Agama Islam taw .. subject yg aku ska coz dia relate dgn khidupan kita kan? so agak senang untuk difahami lah,,tp,,minat2 pon,,xtaw la bleh score ka x,hmm sbb sbject nyh spoiii dye ,dye kna rajen baca,,aduss,,aku yg 2 lemah ckit tuhh,,calculate insyaALLAH la bleh,tp law baca,,mm alamat buku letak atas muka je la,,, tp paper nyh pon dah lepas dah,,lega rasa,, moga2 t dpt result bguih la,,:)) amin,,


20.3.2012 perhh.. haaa,,,subject nyh yang fuhh,,asa lega gila bila dah lepas,,>MGT162< haa,, apa yg aku mohong dlm answer booklet 2 pon aku xtaw,,n 1 ja ,hope misss pham ler,, ngee:) just 4 this paper la mlm 2 aku x tdor weyhh pkol 5 baru titow,, 2 la pasal,, last minute study,, time ada gab 2, 1 habuk pon aku x study aaa,,padan la jugak nan muka aku kan,,spe swoh x study kan,,mm,, yg ny g 1 sbject reading,,uit2 semangat2,,haha,,cmna pon,,aku kna study gak an? ..sbb 2 la mlm 2 aku terpaksa STUDY HARD !!! jugak 2u,,huhu n tp last2,,alhamdulillah,, aku bleh la jawab,, n arap my answer 2 ACCEPTed (!) hee aminn,,

& now waiting 4 next paper.. ACCOUNT & MATH..doakan aku eah (!)
hihi >,< wassalam ~



No comments: